Thursday, October 23, 2008

בחדשות


תמונות שהתפרסמו בעיתונים
למעלה: מירי מסיקה לובשת שמלת אלמנט ההפתעה של ליליבראש
למטה: הפקת אופנה בעיתון לאשה עם שמלת צווארון רטרו של ליליבראש
Posted by Picasa

Saturday, October 4, 2008

מבצעים לסוף עונה ומועדון לקוחות



רוחות קרות (או לפחות לא מחניקות) מתחילות לנשוב בעיר הלבנה והמפויחת שאנו קוראים לה בחיבה תל אביב. החנויות מצייתות לכללי האופנה הבינלאומיים ומתחילות להציג את קולקציות החורף, למרות שאני אפילו עוד לא מסוגלת לדמיין את עצמי לובשת שרוול ארוך.

זה הרגע הטוב ביותר לצרכניות אופנה מושבעות כמוני - אפשר להנות ממבצעים וסיילים מדהימים על אופנת הקיץ, ואפילו לא צריך לחכות לשנה הבאה כדי ללבוש אותה.

גם ליליבראש מתחדשת ואני מוציאה קולקצית מעבר וחורף ייחודיות, וכמו הגשם הראשון הן מטפטפות לאט לאט לחנויות המובחרות. הפריטים בדגשים של רטרו ונשיות מחמיאים וייחודיים תוך התעלמות מטרנדים. על איכות בד והתפירה כמובן אין שום פשרות.
בעונה הזו אני מציעה פריטים מהממים בתפירה מקצועית, לצד פריטים יוקרתיים בעבודת יד שלי.

וכעת לגבי המבצעים, הסיילים וההזדמנויות של סוף עונת הקיץ: אני מציעה לחברי מועדון הלקוחות שלי בלבד מבצעים על הפריטים האחרונים של קולקצית הקיץ במחירים של 100-250 ש"ח. מדובר באמת בכמות קטנה מאוד וכל הקודם זוכה. כדי לקבל פרטים יש להצטרף למועדון הלקוחות שלי בפייסבוק על ידי לחיצה כאן.

אני מקווה בקרוב לפרסם כאן תמונות מהפקת האופנה של הקולקציה החדשה, ורוצה לאחל לכל הקוראות שנה טובה מתוקה וסתיו נעים וקרררירררר שיגיע במהרה אמן.

נשיקות
לילי
Posted by Picasa

Lilybrush online store - חנות מקוונת